Jeugd

Klootschietvereniging Zwolle beschikt over een jeugdafdeling die actief is in de Achterhoekse competitie en de landelijke competitie. Er wordt in verschillende categorieƫn gegooid in leeftijd variƫrend van 6 t/m 18 jaar. Hiernaast wordt er meegedaan aan landelijke toernooien en persoonlijke kampioenschappen ter voorbereiding op nationale en internationale wedstrijden. De K.V. Zwolle heeft in het verleden verschillende jeugdleden afgevaardigd voor de Nederlandse kernploeg, waar door hen diverse prijzen zijn gewonnen. K.V. Zwolle is een vereniging waar naast de sport, spel en plezier hoog in het vaandel staan.

Onze jeugd wordt elke zondagmorgen (10.00 uur tot 11.30 uur) getraind door ervaren klootschieters en trainers. Alle onderdelen van het klootschieten worden behandeld zowel: straat, veld als zetten. Bij de trainingen staat de veiligheid voorop. Het straat onderdeel wordt beoefend op een straat in het buitengebied. Onze veldbaan is ingericht voor het beoefenen van het veldonderdeel en is helemaal vrij van verkeer. Het zetten wordt ook beoefend op de veldbaan

Ben je nieuwsgierig geworden en je wilt een keer mee trainen neem dan contact op “info@kvzwolle.nl