Huur onze baan

Met je buurt, familie of als bedrijfsuitje!

Recreatief / Huur
Bij de klootschietvereniging kunt u met uw buurtvereniging, familiegroep of bedrijf onder deskundige leiding gooien op straat en de veldbaan.
In ons clubgebouw, dat direct naast de straat en de veldbaan ligt, kunt u onder het genot van een kopje koffie of thee uitleg krijgen over de klootschietsport.
Wat deze sport zo leuk maakt is dat iedereen, zowel jong als oud, deze sport kan beoefenen op een niveau dat je zelf kiest.

Ook is het mogelijk alleen klootschietmateriaal te huren. U kunt dan in uw eigen buurt klootschieten maar kunt ook gebruik maken van de banen van de KV Zwolle.

Binnen onze vereniging hebben we een groep mensen die op de zondagmorgen gooien, de zgn. recreatieve schutters. Voor deze groep staat gezelligheid voorop en prestatie op de 2e plaats.

Voor contact verwijs ik u naar onze recreatieve leider Bennie Smeenk, (info@kvzwolle.nl) of gebruik ons contactformulier

Onze tarieven zijn:

• Huur € 3,00 per kloot
  • Zoekgeraakte kloot € 10,-
  • Gebruik veldbaan € 5,00 p.p. ( incl. kloten, harken en schrijfbordjes)